ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Γενικά, επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό όρους (δείτε παρακάτω) και πάντα εντός 15 ημερών.
Για περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων εντός Νομού Θεσσαλονίκης, η JIOTIS PARTS σας συνιστά και προτείνει, όπως οι επιστροφές να
γίνονται στο χώρο μας, ώστε να μην
επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής.
Επίσης, σε καμία περίπτωση, ΔΕΝ γίνονται δεκτές, επιστροφές σε ΕΠΟΧΙΑΚΑ προϊόντα (π.χ. αντιολισθητικές αλυσίδες).
Ειδικότερα:
- Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Jiotis Parts
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Jiotis Parts μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την Jiotis Parts. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την Jiotis Parts, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Jiotis Parts θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Jiotis Parts, είτε μέσω courier, και όχι σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η Jiotis Parts με το εμπορικό σήμα «Jiotis Parts» πανελλαδικά. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Jiotis Parts, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Jiotis Parts. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
- Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά
κατά την παράδοση, με χρέωση της Jiotis
Parts.
Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν
ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση
της Jiotis Parts. Στην περίπτωση αυτή, η
επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον
ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Jiotis Parts με το εμπορικό
σήμα «Jiotis Parts» πανελλαδικά, είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η Jiotis
Parts με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της Jiotis Parts
και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού
Καταστήματος της Jiotis Parts. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται
ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός τριών (3)
ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει
το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα
οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία
του.
- Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να
πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε
λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του
προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία
υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον
πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Jiotis Parts με το εμπορικό σήμα «Jiotis
Parts» πανελλαδικά, είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα
έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού
Καταστήματος της Jiotis Parts. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα
πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα
έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη
συσκευασία του. Σε περίπτωση που τα
προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το
δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα
καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ
ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του
πελάτη. Υπαναχώρηση Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα
σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των
πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το
σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας
του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του
είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό
που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος
επιστροφής του είδους.
- Ελαττώματα – ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων
Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων
ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να
θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια
εγγράφως από αμφότερα τα μέρη. Πάντως, σε οποιαδήποτε πιθανή περίπτωση
ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει το προϊόν να επιστρέφεται στα γραφεία μας
(με δικά σας έξοδα αποστολής) για να ελεγχθεί από εξειδικευμένο προσωπικό
ελέγχου και σε συνέχεια να επισκευαστεί εφόσον είναι εφικτό ή σε δεύτερο χρόνο
να αντικατασταθεί με νέο.
*Σημειώνεται, ότι στα ηλεκτρολογικά είδη (π.χ. Λάμπες,
καλώδια, ασφάλειες και συναφή είδη) ΔΕΝ
παρέχεται εγγύηση